Analýza komunikačních kanálů
Potřebujete pomoci s analýzou komunikačních kanálů? Chcete zjistit, zda je komunikace ve vaší organizaci efektivní? Případně, kde se i v nejlepší organizaci nachází potenciálně přetížené komunikační uzly?
Rádi pro vás připravíme analýzu komunikačních kanálů.
Dle vašich požadavků se můžeme zaměřit na interní i externí komunikaci. Do analýzy komunikačních kanálů doporučujeme zapojit také zaměstnance vaší společnosti, kteří mohou vyjádřit spokojenost s komunikací. Pomocí studia vašich pravidel, dotazníkových šetření uvnitř i vně organizace, mystery technik a modelových případů, rozhovorů, fokusních skupin, brainstormingu, brainwritingu a dalších metod zjistíme vše, co potřebujete vědět. Pomůžeme vám také s interpretací reportů z platforem Google Analytics, Facebook Business Manager a dalších a jejich zasazením do kontextu dalších analýz komunikace.
Díky analýze komunikačních kanálů budete vědět, zda je potřeba něco změnit a na co se v komunikaci dále zaměřit.