Pro koho pracujeme
Státní správa (ministerstva a další centrální orgány státní správy)
- Evaluace (dotačních) projektů a programů, které tyto úřady realizují (např. inovativní projekty v sociální a zdravotnické politice, projekty na podpor spolupráce zaměstnavatelů a škol, podporu průmyslu 4.0)
- Šetření zaměřená na to, jak občané tyto organizace nebo jimi řízené organizace hodnotí (např. hodnocení Armády českou veřejností)
- Sběry dat a analýzy pro zpracování nebo úpravu jednotlivých politik (např. analýza rodinné politiky v krajích, řešení situace v sociálně vyloučených lokalitách apod.)
- Získání dat pro optimální rozhodování regulačních orgánů (např. výzkum změn chování klientů doručovacích služeb v případě změn jejich poskytování, který je podkladem pro regulační činnost ČTÚ)
- Interní průzkumy zaměstnanecké spokojenosti/engagement survey
- Průzkumy spokojenosti obyvatel města (obce) s jednotlivými aspekty života (celková spokojenost, dopravní situace, kultura ve městě apod.)
- Provozování lokálních panelů respondentů pro rychlá regionální reprezentativní šetření
- Průzkumy participace a potřeb občanů pro větší míru zapojení se do života a řízení obce
- Průzkumy pro kraje a obce coby zřizovatele škol (fungování poradenských pracovišť na školách, sociální klima školy)
- Šetření mystery občan: průzkum odbornosti a vstřícnosti zaměstnanců úřadu
- Evaluace (dotačních) krajských nebo obecních dotačních projektů
- Interní průzkumy zaměstnanecké spokojenosti/engagement survey
- Vyhodnocení (evaluace) ekonomických a společenských přínosů velkých investičních projektů (např. průmyslových zón)
Akademická sféra (vysoké školy) a výzkumné instituce
- Často jde o zakázky technického zajištění sběru dat a podpůrných prací, na které pak výzkumná organizace naváže vlastní odbornou analýzou (dotazníkové sběry dat, fokusní skupiny, přepisy fokusních skupin a rozhovorů, jejich překlady apod.)
- Průzkumy tržního potenciálu pro aplikaci výsledků akademického výzkumu (hledání partnerů pro výrobu, vyhledávání zákazníků v ČR i v zahraničí)
- Šetření zájmu o vysokou školu, analýza její marketingové strategie
Komerční sféra (firmy, podnikatelé)
- Tržní průzkumy a analýzy konkurence, výzkumy tržního potenciálu
- Šetření známosti firmy a její prestiže
- Interní průzkumy zaměstnanecké spokojenosti/engagement survey
- Výzkumy pro marketingovou strategii
- Průzkumy spokojenosti mezi zákazníky
- Mystery shoppingy
- Výzkumy lokálního trhu práce, sběr podkladů pro HR marketing
- Průzkumy volebních preferencí, zpracování volebních modelů
- Analýza známosti strany, jejich představitelů a priorit volebního programu
- Potřeby a očekávání voličů/občanů
- Vnímání a hodnocení stran/hnutí, jejich představitelů a programu voličskou veřejností
- Ankety a průzkumy mezi členy, zjištění jejich názorů a potřeb
- Analýzy a výzkum jako nástroj pro získání podkladů pro jednání s orgány veřejné správy, etický lobbying, návrhy legislativních opatření
- Průzkumy trhu a potenciálních zájemců o členství a služby organizace
Marketingové a výzkumné agentury
- Pro marketingové agentury dodáváme kvalitní sběry dat podle nejvyšších sociologických standardů, případně i sociologickou analýzu – na těchto podkladech pak staví v rámci své odbornosti marketingové analýzy a doporučení pro klienty
- Nebráníme se ani spolupráci s „konkurenčními“ výzkumnými organizacemi, když je třeba zajistit rozsáhlejší výzkumy; typicky pro zahraniční agentury zabezpečujeme sběr dat v ČR/SR, případně podporujeme jejich lokální fieldwork realizací kvalitativních i kvantitativních sběrů dat
- Jednorázová i dlouhodobá (longitudinální) šetření o významných společenských tématech pro reportážní cykly médií
- Cílená šetření a analýzy zaměřené na dílčí kauzy, která média potřebují prověřit a datově podložit
- Zabezpečujeme mj. tržní analýzy nebo sběry dat pro jednotlivce a start-upy na začátku podnikatelských projektů, před zahájením politické kariéry apod.
- Sbíráme data, připravujeme výzkumné nástroje, pronajímáme náš panel či SW prostředí pro výzkumy v rámci diplomových, disertačních a soutěžních prací jednotlivcům a malým neinstitucionalizovaným kolektivům