Facebooklinkedin (4) (2).png  

Analýza prodejních kanálů a jejich efektivity


Potřebujete zjistit, zda vaše prodejní kanály plní svůj účel? Zda vám přináší takové množství objednávek, které by měly s ohledem na vynaložené úsilí a investice? Chcete se přesvědčit, že neopomíjíte nějaký potenciálně silný prodejní kanál, nebo jen ověřit, že PPC reklamy nebo jiné marketingové postupy fungují?

Rádi pro vás připravíme analýzu prodejních kanálů a jejich efektivity. 

Zaměříme se na vaši marketingovou komunikaci (komunikační mix, optimalizaci, nákupní proces, podporu projede) a distribuci. Zhodnotíme CRM systém (Customer Relationship Management), tedy řízení vztahu se zákazníky, od průběhu jednotlivých zakázek od nabídky, objednávky, přes průběh výroby až po předání zákazníkovi. Analyzujeme aktuální nástroje, které využíváte pro marketing a prodej. Můžeme udělat i nezávislý audit statistik z vašeho webu, Google Analytics a dalších nástrojů, případně nasadit i vlastní analytické nástroje. Vypracujeme SWOT analýzu procesů obchodu a marketingu.

Zajistíme pro vás takový výstup, se kterým se vám bude dobře pracovat a bude pro vás maximálně užitečný. Na vaše přání zpracujeme prezentaci, výstupní zprávu, připravíme infografiku či dashboardy a další.