Facebooklinkedin (4) (2).png  

Reputační audit: Sběr a analýza dat ze sociálních sítí


Potřebujete pomoci se sběrem a zpracováním dat ze sociálních sítí? Potřebujete sledovat zdraví značky, analýzu kampaní, konkurenční analýzu, trendy v odvětví, poznatky o publiku nebo vizuální přehledy na základě dat shromážděných ze sociálních sítí?

Rádi pro vás připravíme reputační audit! Pomůžeme vám vybrat jeden z nástorojů pro sběr dat ze sociálních sítí a na základě sesbíraných dat provedeme jejich analýzu.

Social media listening je proces analýzy online konverzací o vaší značce, aby bylo možné lépe pochopit vaše publikum. Zahrnuje sledování sociálních médií pro případy, kdy vaše publikum zmiňuje vaši značku nebo poskytuje zpětnou vazbu. Social media listening představuje aktivní naslouchání vašim zákazníkům a provádění analýzy sentimentu za účelem vylepšení vašeho marketingu.

Z nástrojů pro sběr dat ze sociálních sítí vám doporučíme např. Hootsuite, Brandwatch, YouScan, Talkwalker, Meltwater, Ipsos Synthesio či Audiense.

Díky sběru dat ze sociálních sítí se dozvíte odpovědi na otázky: Jak vnímá vaše cílová skupina vaši organizaci? Je jejich postoj pozitivní, neutrální či negativní, a co ovlivňuje toto vnímání? Jaké jsou postoje a pocity vůči vašim konkurentům? Jak se vaše cílová skupina staví k tématům spojeným s vašimi produkty a službami? Jaká témata a trendy dominují v online diskusích vaší cílové skupiny? Jaké jsou primární potřeby, přání a aspirace vaší cílové skupiny? S jakými výzvami se vaše cílová skupina nejčastěji setkává? Které otázky jsou nejčastěji kladeny v reakci na vaše příspěvky na sociálních sítích?

Připravíme pro vás přehledné výstupy a zpracujeme doporučení pro vaši další komunikaci. Díky zjištěným informacím budete moci efektivněji komunikovat s vašimi zákazníky i potenciálními klienty a vylepšovat image vaší značky.