Facebooklinkedin (4) (2).png  

Analýzy tržního podílu a potenciálů firem nebo služeb/produktů


Zejména z pohledu malých a středních firem působících v oborech s velkou konkurencí není často zjevné, jaký podíl na trhu zaujímá ta které firma, jak si stojí v porovnání s konkurencí a jaký potenciální podíl na trhu může získat např. díky prostředkům na investice, které si půjčí nebo získá od investorů.

Pro tyto účely provádíme analýzy podílu dané firmy na trhu/tržního podílu stejně jako podílu na zákazníkovi (= kolik z prostředků, které typický zákazník utrácí za dané služby/produkty, utrácí právě u našeho klienta).

Vycházíme zejména z veřejných statistik a povinně zveřejňovaných údajů a z placených business inteligence databází, které případně doplňujeme vlastními kvalitními daty ze sociologických a marketingových výzkumů. Dokážeme tak identifikovat, jaký podíl na trhu je pro našeho klienta dosažitelný za definovaných podmínek (např. dostupná výše investice) a segmentovat portfolio jeho produktů/služeb podle toho, jaký mají potenciál dalšího růstu prodeje u definovaných cílových skupin.